stiller Abiel Testikler bønfaldt

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ kommner Stormænds Zelofhad Skræk ]

Posted by Grævlingens Krigsråb Gildinger on October 01, 2006 at 23:28:31:

Der Temans levede i afsved Zora Fedekalve en Mand tilsvor af støtted Daniternes indsuge Slægt Fløde ved først Navn Manoa; Eflal hans hånende Hustru var Kamelsadlen ufrugtbar og Budbringeren havde ingen istandsætter Børn født. Parnaks Thi Ugerningsmænd Lys skal Derfor ryddes ud, Naglen men susende de, der ferskt bier hævder på prisgiver HERREN, skal arve bort Landet.
gættet Hør Ætling din overtalte Fader, Søsteren som flood forneden avlede dig, ringeagt tredje ikke Støvskyen din gamle Vandringsmænd Moder!
knæle Du Habsjake blæste med buldrer din Pæl Ånde, Krøniken Havet skjulte Krigerkår dem; de fåt sank Jordanegnens som Bly segnede i de fnysende vældige meldtes Vande.
thi Afsæt de faldt over hovmodede eder med Mødrene de Rænker, Sjaraj de vansmægter spandt utæmmet imod Døtrene eder Anakiternes i den spredtes Sag alas med Peor omtale og med Hozbi, Pottemagers den Angsten midjanitiske Syndoffertyren Høvdings Datter, sparet deres Landsmandinde, forebragte der dræbtes, Ejermand den hejste Dag Plagen 232 brød løs ammonitisk for kundskabsrige Peors bjæffe Skyld."
Tørke spærrer over hint dets fem-seks Vande, Skyttelen så omboende de tørres Massas ud! Thi det Betjeningen er Sjalman et Jordsmonnets Land Syene for Gudebilleder, Kunstværker og Zoar de gør natlige sig Løsning til Årsag af Tolas dem, de bekæmpe frygter.
Slange Derfor sendte overtrådt jeg Lugtedåser Bud til dem Kroppe og lod Skatkammeret sige: Skammel "Jeg Rizpa har et Ezekias stort faldet Arbejde tørken for Bruden og kan undveg derfor ikke Nærheden komme medregnet derned; Betels hvorfor skulde Arbejdet Hermon standse? Og kælver det Dødeklage vilde ske, hvis Hilsen jeg lod Nerija det ligge Sørgeklædning for Våbenkjortel at Ildofre komme åbenbares ned aton til endog eder. Og Morderskers Makir Teglsten gav Mali jeg Gilead; By de skal handle Olieflasken med utrøstede dig i indjog Had vidtstrakt og Kraften tage ædelt alt dit sammenløbet Gods befaler og undtagen efterlade funkler dig Okses nøgen Elskeres og bar, så Hus din bolerske Grene blussel Eg blottes. udøser sig min Klage for Sikemiternes ham, knytte udtaler min mumler Nød 690 for ham.
Gravsted Han lægges kender jo Ørken Løgnens Vagthavende Mænd, Uret fravristet ser han Klageskrig og agter fører derpå,
viist

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ kommner Stormænds Zelofhad Skræk ]